torsdag den 10. februar 2011

Udfordringen:

Efter at have tænkt en masse gode ideer igennem, har jeg valgt at jeg gerne vil prøve at
udfordre mig selv på så mange kreative måder som muligt. Da jeg ikke er så kreativ anlagt men hele tiden brænder for at lære nyt på området, har jeg besluttet mig for at lave en hjemmesyet uro af forskellige materialer. Denne idé kommer af at jeg næsten lige er blevet mor igen, og derfor ønsker jeg også at mit projekt er noget som andre også kan få gavn af. Noget jeg altid har drømt om at lære er at hækle! Jeg elsker hæklede ting, men alt der har meget med fingerarbejde at gøre (at sy og strikke) har jeg ikke haft så meget held med at
lære. Så den største udfordring for mig må helt klart være at kunne hækle et lille dyr eller to!



Materialer:

De materialer jeg vælger at bruge til fremstillingen af min uro, afhænger af de
forskellige ideer der popper op i mit hovede. Jeg vil dog både anvende natur
materialer og alm.materialer købt i Pandura eller hvor jeg nu støder på noget
;o)

Mine ideer går på: grene fundet i naturen, klokker/bjælder, hæklede dyr eller
stofdyr syet i hånden (afhængig af hvordan det går mit hækleprojekt), snore
o.s.v



Tidsforløb:

Uge 6 & 7: Låne materialer på biblioteket og finde ideer/inspiration rundt
omkring, bl.a er jeg meget glad for at kigge på andres kreative blogge.



Frem til uge
13: Arbejde med produktet og blive færdige med fremstillingen. Jeg vil løbende
dokumentere mit projekt på bloggen med billeder.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar