søndag den 9. maj 2010

Så blev det tid til at LÆRE at sy og strikke! :-)
Ja, det er så desværre slet ikke mit stærke hjørne til trods for at jeg er vokset op med en mor der syede meget og en farmor der strikkede alle mine sokker.
Så jeg måtte have hjælp til begge ting...











Det første stykke arbejde krævede at jeg måtte ofre en bamse for at lave en bamse (!). Både for at bruge fyldet indeni og stoffet!
Fandt en skabelon på nettet og det måtte ikke være for svært for en nybegynder som mig så det blev til en lille påskehare!







Så skulle den tegnes på stoffet...












Så fik jeg hjælp af manden derhjemme til at sy (JA..du læste rigtig)....og så skulle fyldet i
































Og vupti....ca. 2½ time senere - en færdig hare med skæve øjne :D

1 kommentar:

  1. ... også en æstetisk oplevelse !

    :)

    hej, hej angela

    SvarSlet