mandag den 23. marts 2009

Grafikopgaven

Da jeg skulle lave grafikopgaven valgte jeg at tage hen til et af mine absolutte yndlingssteder - Sønderborgs naturskønne strand. Valgte havneområdet hvor jeg ved en bænk havde udsigt til den smukkeste udsigt. Selve badebroen blev hermed et oplagt "target"

Selve opgaven var sværere end jeg havde regnet med, det var ikke lige sådan at skære i hverken zinkpladen eller linoleumet. Havde desværre glemt mit kamera, og kom først i tanke om at anvende mit mobilkamera senere hen, så der er desværre ikke blevet så mange billeder til i denne process, men jeg har fået taget et par stykker som jeg håber kan bruges :-)

Det var sjovt at prøve at skabe et mønster og være kreativ på en anden måde end jeg plejer, bandede og ømmede mig dog et par gange undervejs da jeg fik et par knubs eller to ;-)


Hov, det sidste billede vender på hovedet, men her ser i det NÆSTEN færdige resultat ;-)

1 kommentar:

  1. sjovt at se et havneudsnit udsat for grafiksnt ha-ha... glæder mig til at se dine flotte tryk på bloggen;o)

    SvarSlet